Kontaktinformation

För att få reda på mer, kontakta gärna ordföranden eller kom och besök något av våra möten.

Ordförande: Torbjörn Hagberg, epost:ordforande@hyssnafotoklubb.se

Styrelsen medlemmar är:
Torbjörn Hagberg, ordförande
Börje Ohlsson, kassör
Katarina Almkvist, sekreterare
Ann-Christin Carlsson, ledamot
Håkan Almkvist, ledamot
Johan Siverklev och Mats Karlsson, suppleanter

För att komma i kontakt med styrelsen, skicka epost till styrelsen@hyssnafotoklubb.se

Vi träffas första måndagen i varje månad kl. 18.00 i på Björlandavägen 11 i Sätila (vitt, långt hus på tvären, vänstra sidan, innan 50 blir 70,ut ur Sätila mot Björlanda), stora salen.

Mingel och fika mellan 18 och 19, ordinarie möte börjar 19:00.

En av hemsidans redaktörer: Håkan Almkvist, mailadress halmkvist@gmail.com, tfn 0738 434757
Vänd dej till honom med synpunkter och idéer avseende hemsidan,

Inloggning till hemsidan

För att komma åt medlemssidorna måste en personlig registrering göras. Efter att registreringen är godkänd kommer du kunna komma åt de interna medlemssidorna. Endast medlemmar i fotoklubben kommer att godkännas som användare. Kontakta ordföranden för att få inloggningsuppgifter till hemsidan.